Saleem, Amy, Jamal, Zamani

Share:

6 comments

  1. Hi Tue, thank you very much :o) I wish you a beautiful weekend.
    Caribù

    ReplyDelete
  2. thanks for visiting;) have a lovely sunday!
    i'll follow.

    ReplyDelete
  3. salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    Thanks tuediak.. pada ke empat2 Diva it powerful voice sing song.. aku amat mengagumi keempat-empat mereka.. menyampaikan lagu dengan cara mereka sendiri dan istimewa antara mereka semua mempunyai karetor suara berlainan.. ape pun aku dari taun 98 sampai sekarang taun 2009 masih meminati lagu tersebut.. aku boleh anggapkan sebagai 4 org legendariz..istimewanya juga lagu tersebut meletop-letop dari zaman aku kechik lagi.. sampai dah beso ni memang berhantu beb lagu ni ..

    ReplyDelete
  4. salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    aku berterima kasih pada mu tudiak.. ko memenuhi permintaan aku ni my fevorate song aku vot full extra star pada ko lah bersusah payah ko cari lagu ni.. sorry tue diak aku lambat buka blog ko pasal aku amat sibuk sekarang ni..lagi pun laptop aku adik aku pinjam lah tu yang tak leh nak balas pada ko.. sebenarnya aku teringin nak dengar semua diva kat malaysia ni berkumpul nyanyi secara duet beramai-ramai payah tau nak jumpa mereka ade peluang dan di beri peluang.. pasal biasalah mereka semua kan star..suara masing masing mana sama dan payah nak sesuaikan antara satu sama lain.. tapi tahap profesional yang membolehkan mereka boleh bersatu hati dalam satu lagu aku terima lagu istimewa ini thanks pada semua dan aku serahkan pada mereka yang melayari blog tuediak..

    ReplyDelete
  5. Hi,my friend!!!how are you?Have a nice day. With affection,Ale

    ReplyDelete
  6. salam sobat
    keren banget ISABELA ingat lagu zaman dulu nich...

    ReplyDelete